Kom ihåg varför ni gifter er

När ni står mitt upp i all planering och alla beslut som ska tas. Kom då ihåg varför ni gifter er. För att ni vill att ni två ska dela livet tillsammans.
Sätt er ner i lugn och ro och gör prioriteringslistor - vad behövs göras just nu och vad kan ni skjuta på. Återgå till budgeten om ni stöter på svårigheter. Vad har ni satt för högre gräns på de olika delarna i planeringen.
 
Ibland är det svårt i bröllopsdjungeln och då kan det vara tryggt med en bröllopskoordinator. Jag hjälper gärna till! Allt från checklistor till rena stylingtips om hur brudklänningen ska sitta för att bruden ska känna sig absolut bedårande. Behöver ni någon att bolla idéer med eller kommer med ren inspiration så finns jag också för det.
 
Lycka till!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jamtlandsbrollop.blogg.se

Jag kommer att blogga om bröllop i vackra Jämtland. Om bröllopsteman, färgteman, dukningar och mycket mer. Ett bröllop i Jämtland ger så många valmöjligheter. I alla vackra kyrkor som finns här, i det fina Rådhuset, i fjällen, i en lada, i ett slott, på en ångbåt, på en sandstrand. Välkommen till ett landskap fullt av möjligheter!

RSS 2.0